ЛИТЕРАТУРОЗНАНИЕ

МЕТОДИКА

ЛИТЕРАТУРОЗНАНИЕ

EINSTEIN’S UNIVERSE AND BAKHTIN’S THEORY OF POLYPHONY IN THE CREATION OF AN INTERDISCIPLINARY “INTERFACE”, 9 – 19
Atanas Manchorov
Анотация (En) | Пълен текст (En)

ИТАЛИАНСКАТА КНИГА THEATRUM POLITICUM НА АМБРОДЖО МАРЛИАНИ И НЕЙНАТА ВРЪЗКА СЪС СОФРОНИЕВИТЕ ПРЕВОДНИ ТВОРБИ ГРАЖДАНСКОЕ ПОЗОРИЩЕ И ФИЛОСОФСКИЯ МУДРОСТИ, 20 – 30
Роберто Адинолфи
Анотация (En) | Пълен текст (Bg)

FALTERING SENTENCES, FALTERING SELVES: ON WILFRED OWEN’S POETRY – DULCE ET DECORUM EST AND FURTHER, 31 – 57
Yana Rowland
Анотация (En) | Пълен текст (En)

LITTÉRATURE ET PEINTURE: LE ROMAN UN VÉRONÈSE D’ÉTIENNE BARILIER, 58 – 66
Maya Timenova-Koen
Анотация (En) | Пълен текст (Fr)

LA COSMOPHILIE D’HENRI RAYNAL, 67 – 80
Jean-Paul Rogues
Анотация (En) | Пълен текст (Fr)

PARATEXTS AND READERS: AUSTEN’S NORTHANGER ABBEY AND THE EXPLANATORY NOTES IN THE BULGARIAN TRANSLATIONS OF THE NOVEL, 81 – 91
Vitana Kostadinova
Анотация (En) | Пълен текст (En)

DAS REISEMOTIV IM ROMAN DIE WELT IST GROß UND RETTUNG LAUERT ÜBERALL VON ILIJA TROJANOW UND IM ROMAN APOSTOLOFF VON SIBYLLE LEWITSCHAROFF, 92 – 108
Radoslava Minkova
Анотация (En) | Пълен текст (De)

APPELEZ-MOI PAR MON PRÉNOM DE NINA BOURAOUI – UNE DÉСLARATION D’AMOUR AU LECTEUR?, 109 – 121
Zlatorossa Nedeltcheva-Bellafante
Анотация (En) | Пълен текст (Fr)

ДОКТОРАНТИ

ПРЕВОД, ПРИМЕР, ПЕДАГОГИКА – ЕКАТЕРИНА КАРАВЕЛОВА И ОБРАЗОВАНИЕТО, 125 – 136
Ваня Г. Георгиева
Анотация (En) | Пълен текст (Bg)

БЪЛГАРИТЕ И ТЕХНИТЕ ЕЗИЦИ (ВЪЗВИШЕНИЕ ОТ МИЛЕН РУСКОВ И ЧИЧОВЦИ ОТ ИВАН ВАЗОВ), 137 – 147
Николай Метев
Анотация (En) | Пълен текст (Bg)

ОБРАЗОВАНИЕТО ПО БЪЛГАРСКИ ЕЗИК И БЪЛГАРСКА
ЛИТЕРАТУРА – ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВА И ПЕРСПЕКТИВИ

ЛИТЕРАТУРА И СОЦИОКУЛТУРНИ НАГЛАСИ – МЕЖДУ АДАПТАЦИЯТА И ПРОВОКАЦИЯТА, 151 – 161
Адриана Дамянова
Анотация (En) | Пълен текст (Bg)

НОВИТЕ МЕДИИ И СЪВРЕМЕННИЯТ НЕОЛИБЕРАЛЕН ИКОНОМИЧЕСКИ РЕД КАТО ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВА ПРЕД СЪВРЕМЕННОТО ОБРАЗОВАНИЕ, 162 – 168
Наталия Христова
Анотация (En) | Пълен текст (Bg)

ИНОВАТИВНИ МЕТОДИЧЕСКИ СТРАТЕГИИ И ПОДХОДИ И ЛИТЕРАТУРНООБРАЗОВАТЕЛНИЯТ ПРОЦЕС В БЪЛГАРСКОТО УЧИЛИЩЕ (ГИМНАЗИАЛЕН ЕТАП), 169 – 183
Екатерина Петкова
Анотация (En) | Пълен текст (Bg)

СПЕЦИФИКИ НА ЛИТЕРАТУРНОТО ОБРАЗОВАНИЕ В БЪЛГАРСКИ УЧИЛИЩА – САЩ – ЧИКАГО, БОСТЪН, 184 – 195
Соня Райчева
Анотация (En) | Пълен текст (Bg)

ВЪЗМОЖНОСТИ НА ОБУЧЕНИЕТО ПО БЪЛГАРСКИ ЕЗИК ЗА РЕАЛИЗИРАНЕ НА ИНТЕР- И ТРАНСДИСЦИПЛИНАРНИ ВРЪЗКИ, 196 – 210
Мая Падешка
Анотация (En) | Пълен текст (Bg)

КУЛТУРОЛОГИЧНИЯТ ПОДХОД В ОБУЧЕНИЕТО ПО ЛИТЕРАТУРА В 5. КЛАС (Методически вариант за празника Курбан Байрам), 211 – 219
Красимира Танева
Анотация (En) | Пълен текст (Bg)

КОМУНИКАТИВНИ СТРАТЕГИИ В ОБУЧЕНИЕТО ПО БЪЛГАРСКИ ЕЗИК, 220 – 232
Фани Бойкова
Анотация (En) | Пълен текст (Bg)

ОБРАЗОВАТЕЛНИ ПРАКТИКИ ЗА УСЪВЪРШЕНСТВАНЕ НА УЧЕНИЧЕСКАТА РЕЧЕВА ПРОДУКЦИЯ В ЧАСОВЕТЕ ЗА РАЗВИТИЕ НА КОМУНИКАТИВНИ УМЕНИЯ, 233 – 248
Снежанка Георгиева
Анотация (En) | Пълен текст (Bg)

КОНЦЕПТУАЛНИ ОСНОВИ НА МЕТОДИКАТА НА СТОЯН ЗАИМОВ ОТ 1894 г., 249 – 260
Иван Чолаков
Анотация (En) | Пълен текст (Bg)

ЯВОРОВАТА ЛЮБОВНА ЛИРИКА – СИМЕТРИИ И АСИМЕТРИИ НА ДУШАТА (Модел на урочна единица), 261 – 274
Канелия Божинова
Анотация (En) | Пълен текст (Bg)

ДОКТОРАНТИ

ФУНКЦИОНАЛНАТА ГРАМОТНОСТ НА УЧЕНИКА – СРЕДСТВО ЗА СПРАВЯНЕ С ЖИТЕЙСКИ ПРОБЛЕМИ, 277 – 290
Евелина Миланова
Анотация (En) | Пълен текст (Bg)

ИНТЕРКУЛТУРНОТО ОБРАЗОВАНИЕ – ТОВА ИЗИСКВА СВЕТЪТ, В КОЙТО ЖИВЕЕМ ДНЕС, 291 – 302
Даниела Стракова
Анотация (En) | Пълен текст (Bg)